onsdag 15 maj 2013

ÄNTLIGEN

Nu har onsdagsgolfen kommit igång....
Jag har spelat i dag med trevligt sällskap på banan bestående av Bosse, Inge och Björn.
D. v. s. Bara proffs och så jag ???
Trots allt gick det bra, dom är ju snälla pojkar.
Mitt egna mål efter trist höst och vintersäsong är ju att orka gå 18 hål på banan.
Till min stora glädje klarade jag klubbens 9 hål utan att hjärtat stannade, jag mådde faktiskt riktigt bra.

Damerna startade seriespelet på Bollestad i måndags D50+
De klarade sig mycket bra och fick bara vika ner sig för Albatross och Lycke.
Margareth toppade laget och gick hem med pris för bästa nettoscore.

På fredag startar herrarnas seriespel på Albatross H55+  
Våra spelare startar troligen kring halv elva.
För er som har lust, tid intresse ?
Varför inte åka ut till Albatross och heja på?

MVH/Kurt 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar